4 Haziran 2011 Cumartesi

Kirli Çamaşırlar #1

Bu yazıyı size sessiz ve huzurlu bir yerden yazıyoruz. Yazıyoruz evet, Higuita (Burak) ve Chicha (Kerem). Önümüzdekileri canınız çekmesin diye söylemeyeceğiz. Yalnız biz bu mevsimden çok keyif alıyoruz.

Bizim arkadaşlığımız eskiye dayanır. Eski dediysem beş yıl falan. Bıyıklarımız yeni terlemişti bir dersane sırasında kendi tv programımızı sunmaya başladığımızda. Programımızın adı ve manşeti kısaydı. "Yok artık Ebesinin Amı !" Gündemden şaşırtıcı haberler seçer ve sınıfa onları okurduk, sınıf ise hep bir ağızdan "yok artık ebesinin amı !" diye bağırırdı, biz de sevinirdik buna bir bok yemiş gibi.

O zamanlar futbol yorumlarımız yorumculardan duyduğumuz çeşitli klişelerden ibaretti. "Alex koşmuyor" "Sırtı dönük top alan santrfor" falan filan...

Burak Galatasaraylıdır, Ben Fenerbahçeli.


Ve evet. Biz iki dost hayatın her çeşit sillesine karşı böyle durmasını bildik. Ben ağladım kimi zaman, Burak susturdu. Burak'ın ağladığını hatırlamam ben, ona dermanlık ettiğimi de. Olgun adamdır o, ve onun sözleri bana genelde büyük sözü etkisi yapar. Keşke hep seni dinlesem aziz dostum.

Ben kalemi burada Burak'a verip, önümdeki aşçılık harikası ile ilgileneceğim. Mutlu ve huzurlu bir yaz ve hayatınızda her daim sizi hakeden insanlarla karşılaşmanız dileğiyle, saygılar efendim.
(Chicharito)

Aldı Higuita:
5 senede yemediğimiz bok kalmadı.Özgün Dersane'nin tuvaletinde..neyse anlatmayacağım.Niye yaptık bizde bilmiyoruz? Geriye döndüğümüzde 'ne malmışız lan' diyip eheh diye gülüyoruz.
Aylardan Ağutos.Ortalık gavur amı gibi yanıyor.Telefonum çalıyor.Arayan Kerem:
-Lan çık gel.
+Kaçta istersin?
-Sikecen mi la? Soruya bak!
+Hahaha

Ortalık yanıyor,umurumuzda değil.Maksat muhabbet.Özgün denen sikko yer akademik anlamda bi' bok vermese de bir dost kazandırdı.Teşekkürler Türkiye!

Güzel adamdır Kerem.
İrtibatı kesersen sikerim seni kada(çemen kokuyor,ahşap köy evi kokuyor..)!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...