26 Haziran 2011 Pazar

Yaz(ama)mak

Dünyanın en zor şeyi;yazmak veya kelimelere hükmetmek veya kelimeleri yan yana getirmek.Bu yüzden pek post girmiyorum,giremiyorum.Post girsem de özgün bir şey çıkmıyor ortaya,kendi yorumumu katmıyorum,katamıyorum.Böyle olunca da yaptığınız şeyden zevk alamıyorsunuz tabii.Üretemiyorsunuz çünkü.Üretmek gerçekten zormuş.
Sportif olaylar hakkında yorum yapmak,kendinden bir şeyler katmak,kendi düşünceni ortaya koymak çok zor.Hele bir futbolcu değerlendirmesi yapmak daha da zor.Bu konularda iyi olduğumu düşünmüyorum.Böyle olunca bir şey yapmak istemiyor insan.'Blog kondisyonu diye bir şey var,yazdıkça gelişirsin' diyorlar ama olmuyor,açıyorum boş bir sayfa,kalıyorum öylece.'Nasıl giriş yapsam,ne yazsam?' derken hevesim kaçıyor,kapatıyorum.Limitless filmindeki Eddie gibi.O çareyi 'NZT'de buldu,ben hala ekran karşısındayım.
Bir yerden başlamak gerekiyor.Zor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...