27 Haziran 2011 Pazartesi

Not Defteri #2

-Galatasaray sezonu açtı.Bakalım önümüzdeki sezon neler getirecek?
-Neler getirecek onu bilmem de önde Gökhan Zan-Ayhan Akman arkalarında Sarp'ı görünce daral geldi.Nefes alamadım bi' an.Bir de Gökhan ile sözleşme yenilemişler;3 sene. 
-"Bugün Florya'da kıyamet kopabilir :) Menajerlerle görüşmeler yapılacak büyük ihtimalle gönderilmek istenen futbolcular ile ilgili :)". Sarp'ın menajeri de oralardaysa bitsin bu çile :)
-Geçiş formaları güzel olmuş,beğendim.Bu arada Fenerbahçe'nin 'Topuk Yaylası Tesisleri'ni de beğendim.
-3Daha önce röportaj gerçekleştirdiğimiz,footbaLLove'ın başkanı Koray Berberoğlu'nun deoğum günüymüş bugün.Burdan biz kez daha doğum gününü kutluyorum.Koray başgaaaaaaaaan
-GS TV 1 Temmuz'dan itibaren şifresiz yayına başlıyormuş.İyi oldu bu.
-28 Temmuz'da yapılması muhtemel olan Galatasaray-Liverpool maçına gitmek ister deli gönül.Zevkli maç olur.Adını sanını bilmediğimiz 3. lig takımlarıyla yapılan sıkıcı maçlardan her türlü iyi.
-Daily Mail 'Drogba+7 milyon pound karşılığında Arda' diyor,ne iş?
-Galatasaray için Ezequiel Garay'ın adı geçiyor ama hadi bakalım.Olursa;nefis iş olur.
-Okay Yokuşlu'yu Kayseri kaptı.Üzüldüm elden kaçtığına.Ödenen miktar:2 milyon 300 bin lira.Çok diyenler de var az diyenler de,bilemedim.
-FB'nin ilgilendiği iddia edilen Moussa Sissoko'nun menajeri Liverpool ve Newcastle ile görüştüklerini açıklamış.
-93 doğumlu Okan Derici'yi almış Galatasaray.Altyapı adına önemli işler.Fatih Terim yönetiminde buna benzer bir çok transfer görebiliriz diye düşünüyorum.
-Reyes'in gelmemesi iyi oldu bence.
-1 Temmuz'da başlayacak Copa America A Haber'den naklen yayınlanacak.Sağolsunlar.Frekanslar burdan.
-River Plate düştü,bayraklar yarıya insin.Nasıl düşer lan? 110 yıllık kulüp 33 şampiyonluk..'Futbol işte' deyip geçelim mi? Bu arada ilginç bir istatistik:1931 yılından beri Arjantin'de şampiyon olmuş olan 16 takımdan 6 tanesi gelecek sezon 2. ligde oynayacakmış.
-Real Madrid-Galatasaray maçının biletleri satışa çıkmış.Fiyatlar 61 ila 137 pound arası değişiyor.Gidicek varsa burdan buyursun. 
-Giovani,ne yaptın sen çocuk? Nefis gol.'Hass..' edalarıyla izledim. 
                                                                                                                          Foto

                                                                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...